Interview med youtuber: »Jeg er efterhånden begyndt at tænke over, at jeg jo egentligt har en slags magt«

Morten Munster laver en del videoer sammen med sin lillestøster, Naja (øverst). Midtfor ses en af hans klassiske sketch-videoer, hvor han spiller skuespil i et skørt setup. Nederste billede er taget fra videoen ’Jeg lagde et ’føler billede’ på Instagram’.
Morten Munster laver en del videoer sammen med sin lillestøster, Naja (øverst). Midtfor ses en af hans klassiske sketch-videoer, hvor han spiller skuespil i et skørt setup. Nederste billede er taget fra videoen ’Jeg lagde et ’føler billede’ på Instagram’.
Lyt til artiklen

»Hvad sker der?«.

Morten Münster laver store øjne til kameraet. Det er gået op for ham, at den hovedpinepille, han netop har slugt, er en tryllepille, der har gjort ham lillebitte. Nu går han rundt i sit hus og oplever alt i kæmpestørrelse i et univers kreeret af photoshopeffekter og overgearet skuespil.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her