Når man hører politikere tale om at sende tusindvis af mennesker ud af landet på grund af deres etniske eller religiøse baggrund, eller man bruger ord som ’perker’, så kan jeg godt forstå, at der er mange, der ikke har lyst til at følge med i den politiske debat.

Førstegangsvælger: »Behandlingen af muslimer og det generelle syn på flygtninge i Danmark kan ikke sammenlignes med det, jeg er vant til«

Lyt til artiklen

Emma Tatham er 18 år og studerer international business and politics på Copenhagen Business School og bor på Amager. Hendes far er canadier, og hun har boet i Canada, indtil hun flyttede til Danmark i august 2018.

Den politiske debat er blevet grim i mange lande. Det er ikke kun i Danmark, det sker. Jeg tænker, at der altid har været et hårdt miljø i politik, men jeg synes, det er blevet meget værre.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her