Klubberne holder bolden i gang, når vi har glemt landsholdet. Men klubberne, fra de største til de mindste, er i fare.

Michael Seidelin: Landsholdet er fint, men pas på vores klubber, for ådselsgribbe kredser om dem

Brøndby-tilhængere fejrer klubbens mesterskab. Det er dem og tilhængere i klubber andre steder, som risikerer at blive tabere, hvis rene pengeinteresser får større indflydelse på fodbolden end i dag. Foto Kenneth Meyer
Brøndby-tilhængere fejrer klubbens mesterskab. Det er dem og tilhængere i klubber andre steder, som risikerer at blive tabere, hvis rene pengeinteresser får større indflydelse på fodbolden end i dag. Foto Kenneth Meyer
Lyt til artiklen

Som mange andre glæder jeg mig aften efter aften over EM-kampe med høj teknisk kvalitet, drama, svingende tacklinger og perfekte afleveringer.

De danske præstationer gør ikke begejstringen mindre – og trods alt det ser jeg frem til, at det snart er slut. For så begynder det vigtigste: de nationale turneringer suppleret med Champions League og dens lillebror.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her