Jeg er en kvinde på 29 år med jyske rødder, en mandlig kæreste igennem 7 år og med et inderligt ønske om og en trang til at få et barn. Dyrker semimeget motion. Ryger og drikker, når solen skinner og så selvfølgelig ved festlige lejligheder. Bruger ironisk distance og humor i stor stil. Bor i en lejlighed på 50 kvadratmeter i København og har styr på mit sind og mit liv. Sådan da. Her indsætter jeg den smiley, der viser alle sine tænder og ser forpint ud.
Som et i forvejen utålmodigt menneske venter jeg naturligvis ikke på anbefalingen om først at tage en graviditetstest ved første udeblevne menstruation. For med murren i maven og ømme bryster (i hvert fald i venstre pat. Måske jeg også fremprovokerer det, ligefrem slår lidt til det. Hopper i hvert fald meget ned ad trapperne fra fjerde for at fremme ømheden) må testen da være positiv!
Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.