Debatindlæg afJan E. Jørgensen

Politisk ordfører (V)

Alt er ifølge de politiske kommentatorer strategi – ingen stemmer nogensinde for noget, fordi de mener det. Det er noget vås, skriver Venstres politiske ordfører i et svar til Lawand Hiwa Namo.

Jan E. Jørgensen: Lawand Hiwa Namos analyse er så doven, at den får Trumps tirader til at ligne ph.d.-afhandlinger

Lyt til artiklen

Når jeg engang bliver så gammel og træt, at jeg ikke længere har energiniveauet til at varetage et politisk hverv, så håber jeg lidt på at blive politisk kommentator.

Hvorfor gør jeg så det? Jo, jeg forestiller mig, at det må være rart at have et job, hvor man bliver betalt i dyre domme for at komme med halvbagte analyser, der ikke baserer sig på andet end ens egen mavefornemmelse. Og viser det sig så, at analysen ikke holder, kan man komme med en helt ny ugen efter – uden nogen nogensinde holder en op på, at man er vendt 180 grader på rekordtid.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her