0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Lærerne troede, jeg var doven - i virkeligheden havde jeg angst

Folkeskolens lærere skal være bedre til at opfatte symptomer på psykisk sårbarhed hos eleverne.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Arkivfoto: Mie Brinkmann

Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Jeg er 17 år. Jeg kommer fra en ressourcestærk familie.

I juni måned afsluttede jeg 10. klasse med 12-taller i hovedparten af mine eksamener. Nu går jeg på hf, møder til tiden og følger med i timerne. Jeg er glad for at gå i skole.

Jeg befinder mig godt på min uddannelse, og jeg er veltilfreds, når jeg vågner om morgenen. Sådan har det ikke altid været. Tværtimod: Som 13-årig udviklede jeg en social angst, der blev altødelæggende for min folkeskoletid. Jeg skiftede skole fire gange på et år.

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts