Hvis lille Sara på baggrund af prøver, som jeg udførte, kunne blive tvunget til at gå 0. klasse om,  ville moderen forældrene så komme til mig og bede om hjælp, når det blev svært, spørger pædagog Marianne Gaardsdal
Foto: Ivan Riordan Grundahl

Hvis lille Sara på baggrund af prøver, som jeg udførte, kunne blive tvunget til at gå 0. klasse om, ville moderen forældrene så komme til mig og bede om hjælp, når det blev svært, spørger pædagog Marianne Gaardsdal

Debatindlæg

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.

Pædagog: Hvis jeg skal tvinge, tjekke og teste børnene, mister jeg deres forældres tillid

Politikerne skal have tillid til det arbejde, jeg udfører. Så kan jeg bevare den vigtige tillid, forældrene har til mig.

Debatindlæg
FOR ABONNENTER

I disse dage er der mange udspil fra vores politikere om, hvordan en bestemt gruppe borgere i Danmark skal motiveres til at blive en del af samfundet. Der er også en masse ideer til de yngste. De skal lære om og integreres i vores samfund gennem tvang, protokoller og prøver.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

For abonnenter

Annonce

Forsiden