Slutter i morgen: Få Politiken Lyd i 6 mdr. for kun 99 kr.

Debatindlæg afSabina Louise Nesheim

Journalist

Journalist: Hvis der er én ting, jeg har lært, siden jeg første gang blev klasket i røven som 13-årig, så er det, at det eneste, mænd har respekt for i den sammenhæng, er andre mænd

Lyt til artiklen

Denne sommer har for mig budt på en række af små, men ikke mindre ubehagelige seksuelle krænkelser. Jeg ved ikke, om der er noget i luften, eller om Imænd er blevet helt desperate som resultat af #MeToo-bølgen.

En mand pressede sit stive lem ind mod min røv ved højlys dag i 5C-bussen, mens han sørgede for, at jeg ikke kunne flytte mig. Og da jeg alene passerede en mand på Roskilde Festival, slog han mig hårdt i røven, fordi der sad en flue. En sjov fyr. Og så var der ham, der stalkede mig hele vejen fra folkemødet i Allinge til Rønne.

Vil du lytte med?

Politiken Lyd giver dig specifikt adgang til vores nye lyd-app, hvor du kan få adgang til eksklusive podcasts og udvalgte oplæste artikler, læst op af Politikens egne stemmer. Frem til 4. juni kan du få adgang til Politiken Lyd i seks måneder for 99 kr.

Få adgang til Politiken Lyd
Denne artikel kræver digital adgang. Køb abonnement på politiken.dk/shop. Allerede abonnent? Log ind
iPhone 17 Pro silver bottom left 1

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her