Debatindlæg afSara Omar

Forfatter

Vil I virkelig mangfoldighed? Hvis ja, så skal de kvinder, som jeg og mange andre kæmper for, inviteres til at sidde med ved de fine borde.

Sara Omar melder fra til ramadanmiddag: Kampen for de muslimske kvinder skal ikke kæmpes ved et fint dækket bord

Lyt til artiklen

Jeg er blevet inviteret til en ramadanmiddag med et udvalg af fagforeningsledere, virksomhedsledere, repræsentanter fra forskellige trossamfund, formænd for sociale organisationer, chefredaktører, kunstnere og andre meningsdannere.

Middagen har det erklærede og smukke formål at samle mennesker på kryds og tværs og markere, at Danmark er et mangfoldigt samfund, hvor der er frihed til forskellighed. Jeg takker for invitationen som gæst ved den muslimske mangfoldighedsmiddag, men jeg må også samtidig respektfuldt sige nej tak denne gang.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her