Debatindlæg afClaes Kirkeby Theilgaard

Immigrationsordfører i Liberal Alliances Ungdom og medlem af Liberal Alliance

Jeg er loyal over for den liberale værdikamp og kan ikke støtte den kurs, som den nuværende ledelse i LA står for.

Medlem af Liberal Alliance: For at redde mit parti vil jeg stemme blankt i morgen, og jeg opfordrer alle liberale til at gøre det samme

Lyt til artiklen

For nylig stod min partileder, Anders Samuelsen, i ’Debatten’ på DR 2 og erklærede den liberale værdikamp stendød. Han pegede på Venstre som gerningsmænd til mordet. Men Samuelsen – og andre i Liberal Alliance (LA) – har misforstået noget. Det er LA selv, der har ansvaret for, at den liberale værdikamp er så godt som død. Det er LA selv, der har slået værdikampen ihjel.

For at få partiet og den liberale værdikamp på fode igen er det nødvendigt at handle drastisk. Derfor vil jeg på trods af mit medlemskab af LA stemme blankt ved det kommende folketingsvalg, og jeg opfordrer andre til at gøre det samme.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her