0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Kommunikationschef i DSB har et tilbud til Knud Romer: Drik en kop kaffe med mig, så vil jeg vise dig, hvordan DSB arbejder

Der er plads til forbedring, men meget fungerer rigtig godt.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Claus Nørregaard/POLITIKEN
Foto: Claus Nørregaard/POLITIKEN
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Knud Romer, du er en engageret, veltalende og gudsbenådet debattør. Men jeg synes også, at du var noget ensidig i din gengivelse af dine oplevelser i den kollektive trafik i Politiken i lørdag 18.1. Jeg kan ikke tage dine oplevelser fra dig, men jeg vil gerne præsentere Politikens læsere for lidt fakta, der kan nuancere historien og fortælle noget generelt om, hvordan langt de fleste dage ser ud for kunderne hos DSB.​

Sidste år solgte DSB godt 186 millioner rejser. Vi har undervejs spurgt kunderne om deres tilfredshed med ’denne rejse’, og de har kvitteret med karakteren 8,0 på en skala fra 1 til 10. Det, synes jeg, vidner om en grundlæggende tilfredshed med de togrejser, DSB leverer, hvad enten det er med S-tog eller fjern- og regionaltog.

Der har været en udbredt fornemmelse af, at det er dyrt at tage toget. Derfor har DSB satset på flere billige togbilletter til kunderne. DSB lancerede sidste februar konceptet Orange Fri og satte samtidig den samlede andel af Orange-billetter, primært uden for myldretiderne, markant op.

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden