Debatindlæg afJannie Pallesen

kommunikationsmedarbejder

På et personligt plan er jeg taknemlig for den her tid, og jeg føler faktisk, at jeg har fået en åbenbaring.

Mor til to under coronakrisen: Jeg hvisker arrigt »hvorfor fanden har jeg sådan nogle lortebørn«. Men jeg har aldrig følt mig så tæt på mine unger som nu, og jeg knuselsker det

Lyt til artiklen

Min mand og jeg havde lige fået sommerferien til at gå op, så ingen af os skulle være alene med børnene i mere end en uge. »For så mister vi forstanden«, sagde vi til hinanden. ​

Imens fløj coronaen ind over Danmark og vendte op og ned på alt. Mine børn er nogle små skiderikker, som de fleste børn på to og fem år er. De larmer, roder, slås og skider i badekarret. De er også verdens bedste krammere, og de kan være afsindig sjove og inspirerende, men selv om jeg elsker dem uendeligt højt, er de ofte meget krævende at være sammen med.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her