Debatindlæg afLars Aslan Rasmussen

MF (S)

Foreningen Fair Statsborgerskab fordrejer min og regeringens politik og fremstiller os som onde mennesker.

Lars Aslan Rasmussen: Jeg skylder ingen undskyldning, Kirsten Kock

Lyt til artiklen

Kirsten Kock har på vegne af foreningen Fair Statsborgerskab skrevet indlægget ’Lars Aslan Rasmussen, du skylder en undskyldning’ (17.3.). Foreningens formål synes at være, at så mange som muligt skal have dansk statsborgerskab. Det synspunkt kan man jo have, og derfor er det også mærkeligt, at det ikke fremgår af indlægget, at Kirsten Kock er folketingskandidat for Alternativet, som netop har en politik, der er identisk med foreningens formål.

Indlægget er et langt personangreb på mig og regeringen, som fremstilles som onde mennesker, der ikke har forståelse for, hvor svært det kan være at blive statsborger, og jeg bliver beskyldt for at nedgøre enkelte borgere, hvis sager har været fremme i medierne. Ja, Kirsten Kock kræver endda en undskyldning på vegne af disse borgere.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her