Debatindlæg afKashif Ahmad

Folketings- og byrådskandidat (R)

Mit trosforhold er en personlig sag. Folk bør fokusere på hvad jeg står for politisk - et samfund baseret på mindre uretfærdighed og ulighed, imod racisme og diskrimination.

Kashif Ahmad (R): Jeg er enten for muslimsk eller ikke muslimsk nok. Jeg opfordrer alle til at fokusere på indholdet af min politik

Lyt til artiklen

Sommerferien er ovre, og valgkampen er så småt i gang. For mig betyder det også, at den interne racisme blandt muslimer og antallet af hadske angreb på min person og mit personlige trosforhold vil stige. Igen.

Lige siden jeg første gang trådte ind på den politiske scene (især fra 2013, da jeg blev valgt ind i kommunalbestyrelsen i Hvidovre, og i 2014, hvor jeg blev formand for Nationalpartiet), har antallet af disse angreb været støt stigende. Og der er en tendens: Hver gang et valg nærmer sig, kan disse mennesker med deres ekstremistiske holdninger ikke dy sig for at angribe mig. Når de ikke kan finde noget politisk at angribe mig på, gør de det på et personligt plan.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her