Debatindlæg afSajad Koftan

Afdelingschef

»Skyderi«, bliver der råbt mod os, mens de høje skrig fortsat bliver højere, end jeg kunne forestille mig på en søndag eftermiddag i et shoppingcenter.

»Det er nok bare balloner«, tænker jeg, hvorefter jeg prompte og uden varsel overhales af tre rædselsslagne teenagepiger

Lyt til artiklen

»Lad os nu bare droppe det«, erklærer jeg over for konen, som jeg har ualmindelig svært ved at få øjenkontakt med, da hun jo befinder sig i sit eget paradis – Zara-forretningen i shoppingcentret Field’s. For der er rabat at hente for tøj til begge vores børn, og derfor er fars utålmodighed placeret på en sikker andenplads i den sammenhæng.

Men det er søndag, og jeg giver ikke op. Jeg jagter og plager min bedre halvdel rundt i alle afkroge af tøjforretningen på næstøverste etage, hvor jeg så småt begynder at minde om min 6-årige datter, når hun insisterer på at få sin vilje i en slikbutik. Og miraklet sker – konen får nok og overgiver sig. Vi forlader Zara, og jeg er nu mere upopulær end nogensinde.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her