Debatindlæg afAmalie Møller Nyhus

Studerende

Selv om jeg i størstedelen af mine arbejdstimer er glad for mit job, har jeg til tider ubehagelige oplevelser, hvilket jeg gerne vil give et lille opråb om.

Studerende: Overfuser du også ungarbejderen bag kassen, der bare kløjes lidt i det?

Lyt til artiklen

Ligesom rigtig mange andre unge mennesker er jeg ansat som ungarbejder i et supermarked. Det er jeg i store træk tilfreds med og meget glad for. Jeg trives på min arbejdsplads og går ofte glad hjem fra arbejde, når jeg ved, at jeg har gjort en god indsats og givet kunderne den hjælp, jeg kunne.

Selv om jeg i størstedelen af mine arbejdstimer er glad for mit job, har jeg til tider ubehagelige oplevelser, hvilket jeg gerne vil give et lille opråb om. Min håb er, at jeg bliver mødt med forståelse, og at vi på sigt kan se en forbedring. Det handler om den måde, vi behandler hinanden på.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her