Debatindlæg afFrida Roed Christensen

Folkeskoleelev, 9. klasse

Politikerne har endelig fået øje på problemet, men de oplever ikke selv, hvad der forgår. De har fundet på flere og flere ting at proppe ind i folkeskolen uden at se konsekvenserne før nu.

Folkeskoleelev: Efter sådan en uge tror jeg ikke, der sidder mange og tænker, »jeg skal fandeme være sosu«

Lyt til artiklen

Vi har en kæmpe mistrivselskrise, ikke kun her i Danmark, men i hele verden. Ingen ved hvorfor, og ingen kender løsningen. Krisen har ramt mange lande med helt forskellige systemer og opbygning af samfundet, så det er klart, at det ikke bare går væk ved at justere her og der.

Politikerne har endelig fået øje på problemet, men de oplever ikke selv, hvad der forgår. De har fundet på flere og flere ting at proppe ind i folkeskolen uden at se konsekvenserne før nu. Det er sagt før, og jeg tror, at der er noget rigtigt i det: Det går for hurtigt i vores samfund.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her