Debatindlæg afSilas B. Larsen

Lærer

Lærer: Stop nu med den evindelige larm fra mobiltelefonerne

Lyt til artiklen

Indrømmet: I det offentlige rum kan jeg godt lide at passe mig selv. Jeg er typen, som sætter mig i stillezonen i toget, og jeg har endda købt i et headset med noice-cancelling, og det er ærlig talt en af de bedste investeringer, jeg har lavet længe.

Min hustru og jeg var for nylig på Kreta, og selv om vi kunne have været heldigere med vejret, var det en god tur. På vej hjem til Danmark skulle vi så igennem det sædvanlige stress med indtjekning af bagage, security osv., men det meste gik faktisk nemt for en gangs skyld. Vi satte os ved gaten og ventede på at boarde. Min hustru er gravid, så jeg var lidt opmærksom på hende, og vi forsøgte at lægge en plan ift. siddepladser på flyet, så hun nemt kunne komme op at gå en gang i timen. Men det var faktisk svært at koncentrere sig og høre hinanden, for hold nu op, der var meget larm.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her