Debatindlæg afJohanne Schilling Fuldmægtig og mor til to I en klumme i Politiken blev der efterlyst andet end brok fra småbørnsforældre, så det måske kunne blive mere attraktivt at få børn. Det skal I få her. Svar til klumme: Træt af brok? Jamen lad mig fortælle dig, hvor skønt det er at have børn Journalist Andreas Kønig skrev 26. marts en klumme, som var smukt opsummeret i overskriften: ’Hvis forældre ikke brokkede sig hele tiden, så kunne det være, vi ville få flere børn’. Kære Andreas Kønig.
Analytiker: »Forholdet mellem USA og Danmark er forværret, og aftalen vil ikke nødvendigvis genoprette det«
Set og hørt Nu forstår jeg endnu bedre den tonstunge skam, som Mathilde Arcel skulle gemme på i filmen
Trump og Grønland Analytiker: »Forholdet mellem USA og Danmark er forværret, og aftalen vil ikke nødvendigvis genoprette det«
P Børneavisen Få læseglæden ind ad døren hver tirsdag Børneavisen er en rigtig papiravis til børn mellem 9 og 13 år. Vi hjælper med at give svar på de spørgsmål, som de kan møde i skolegården og på sociale medier. Prøv 2 uger kvit og frit
interview Karin Mørch DR-journalist i ny bog om sit andet hjemland: »Frankrig har forandret sig for altid«
P Lyt til Politiken Vi har en ny lyd-app til dig I Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd. Lyt med nu
Debatindlæg af Sigge Winther Nielsen Hvad gør en journalist, når Mette Frederiksen siger, »jeg har ikke svaret«?
Rejser Kender du byen?: Det er hovedby på den klippefyldte ø, der er den næststørste i det hav, den ligger i
Sport Han føler sig overbevist om, at han er det eneste menneske i verdenshistorien, der har gjort, hvad han gjorde