Debatindlæg afNafisa Fiidow

fuldmægtig

Jeg bookede et ophold på Løgumkloster Refugium og kom helt tæt på bedsteforældregenerationen.

Nafisa Fiidow: Et refugium med det grå guld lærte mig tre ting på fire dage

Lyt til artiklen

Nogle gange skal jeg holde vejret, når jeg hører småbørnsforældre tale om deres kaotiske hverdagsliv. Det lyder klaustrofobisk. Jeg synes, at det er svært nok bare at være mig, en ung kvinde med fuldtidsjob, venner og familie på den anden side af Øresund, og jeg kæmper med at få mine ambitioner og relationer til at hænge sammen efter at have brugt døgnets bedste timer foran hæve-sænke-bordet.

På flugt fra hverdagens jag (børneforældre vil sikkert læse dette med himmelvendte øjne) besluttede jeg for nylig, at jeg trængte til ro og fordybelse. Så jeg bookede et ophold på Løgumkloster Refugium. Jeg er egentlig til fals for all inclusive i sydens sol, men det virkede alligevel for omstændeligt at tage hele vejen til Mallorca, og ofte ender man alligevel med at have brug for en ferie efter den slags ferier. Så valget faldt på sønderjysk all inclusive.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her