Fuld digital adgang for 149 kr./md. i op til 6 måneder.

Klumme afHans Davidsen-Nielsen

Journalist

Man skal aldrig begå den samme fejl to gange, så jeg satser gården på et broderland ved VM-slutrunden i fodbold. Det bliver en indbringende forretning og utålelig sommer, skriver Hans Davidsen-Nielsen i denne Signatur.

Norge vinder fodbold-VM : Det bliver en indbringende forretning og utålelig sommer

Lyt til artiklen

Det vil være synd at sige, at jeg er nogen gambler. Men jeg ærgrer mig stadig over, at jeg ikke spillede et større kontant beløb på Danmark i sommeren 1992, da vores lille land sneg sig med på et afbud og sensationelt endte som europamestre i fodbold.

Tænk, hvor meget lettere livet kunne have været. Jeg ville have investeret gevinsten i en villa på Frederiksberg eller en herskabslejlighed i Istedgade, som dengang kunne fås for ingen penge. Siden ville jeg klogt have spredt min aktieportefølje hos Apple, Novo og Nvidia, mens jeg hvilede mig i hængekøjen og kun løftede på tobak fra Havana.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her