0
Læs nu

Du har ingen ulæste gemte artikler

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til dine gemte artikler, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Melissa Hjerrild
Foto: Melissa Hjerrild

Lad mig vise dig det nye Politiken

Vores nye hjemmeside bygger på kærlighed, kvalitet og overraskelser

I dag byder vi dig inden for på Politikens nye hjemmeside. Jeg håber, du vil bruge lidt tid på at lære den at kende.

Måske har du travlt? Så får du den korte version her: Vores nye site er hurtigere, det er nemmere at finde rundt i, og vi har fået bedre værktøjer til at fortælle vores historier og fremhæve de helt unikke Politiken-indhold, som vi er stolte af at vise frem. På det nye Politiken kan du bedre mærke, hvem vi er.

Men der er meget mere.

I denne artikel vil jeg gerne invitere dig med på en tur ind i hjertet af Politiken og forklare lidt om de tanker, der ligger bag hjemmesiden.

Jeg kommer også til at skrive små tips og tricks ude på forsiden i de kommende dage og uger for at hjælpe dig med at få glæde af den nye måde at læse avis på.

Inden vi går i gang, så lad mig forklare det med betaling: Det nye Politiken er gratis i den forstand, at du kan læse lige så mange artikler, du har lyst til. Men en del af artiklerne er kun for abonnenter.

Annonce