0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Chefredaktøren: Min familie har meget på spil, og vi har virkelig brug for skolen

Skørt, at lærerne er gjort til landets store problem. De er jo selve løsningen.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Martin Sylvest Andersen/Ritzau Scanpix
Foto: Martin Sylvest Andersen/Ritzau Scanpix

Jeg nærer den dybeste taknemmelighed for den blanding af faglighed og hjertelighed, professionalisme og passion, vi hver dag oplever, skriver Christian Jensen om sin søn Augusts skole. Arkivfoto: Martin Sylvest Andersen/Ritzau Scanpix

Klummer
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Klummer
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Anders Bondo Christensen og min søn August på 8 år har haft en drøj uge. Er de begge en anelse skoletrætte, er det til at forstå.

Bondo er ikke just blevet klappet ind på de lærerværelser, hvor han forsøger at overbevise kollegerne om fornuften i en overenskomst, der parkerer protesterne mod arbejdstidsreglerne i en kommission. Det er op ad bakke – selv for en formand, medlemmerne hidtil har været parate til at rejse en bronzestue af.

Anders Bondo Christensen traf en vanskelig, men rigtig beslutning. Den samme ansvarlighed og vilje til nye løsninger må vi nu forvente af de politikere, der de seneste år har skabt et helt forkert fjendebillede i det her land.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage