Klumme afChris Bjerknæs

Landsformand Dansk Folkepartis Ungdom

Chris Bjerknæs: Kvartvejs-krisen er en decideret fornærmelse mod mindre priviligerede dele af verden

Lyt til artiklen

Midtvejskrise, eksamens-krise, 30-års-krise, det-første-barn-krise, 7-års-krise, alderdoms-krise, veninde-krise, bolig-krise, krops-krise, jeg-kan-ikke-finde-et-job-krise, selvrealiserings-krise, kæreste-krise, alt-for-mange-valg-krise og hvad-ved jeg-krise. Vi render i et væk til psykolog med den ene krise efter den anden. Der er gået inflation i kriser!

Og nu, som Politiken 8. juli kunne berette i et interview med psykolog Mette Bratlann, den seneste nye krise: Kvartvejs-krisen, 25 år, færdig med uddannelse og i tvivl om hele livet: Er det den rette uddannelse, hvorfor har jeg ikke en kæreste, og hvad skal der blive af mig? De står efter hendes udsagn ved en endestation efter at have kørt med et tog med en nøje planlagt tidsplan i mange år.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her