0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Sådan trækker man stikket på en oliestat

Svaret på dissidentdrab og saudisk solformørkelse ligger ude i Nordsøen.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
John Moore/AP
Arkivfoto: John Moore/AP

Hvis vi bygger flere vindmølleparker og kører i eldrevne biler, vil det ikke kun være godt for kampen mod klimaforandringerne, men også mod religiøse ekstremister.

Klummer
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Klummer
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Hvis man gerne vil koble af eller undgå en tur på nerveklinikken, kan et ophold ved den jyske vestkyst anbefales. Det erfarede jeg i efterårsferien, da familien tilbragte en uge ved havet nær vores delehus i Henne Strand.

Det var der ærlig talt brug for efter at have hørt og læst om de skiftende forklaringer fra saudiarabisk side om det beklagelige mord på journalisten og systemkritikeren Jamal Khashoggi.

Jeg havde egentlig besluttet, at jeg aldrig ville omtale hans navn igen. Men man skulle tro, at det saudiske kongehus havde hyret ubåds-Madsen til at fabrikere historien om, hvordan Khashoggi først forlod konsulatet i Istanbul i god ro og orden for nogle uger efter at trække det hele tilbage.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden