Klumme afPelle Storgaard Jespersen

Statskundskabsstuderende, KU, og studentermedhjælper på Politikens debatredaktion

Givet den omstændighed, at jeg er en mand, der er kæreste med en mand, er det at få et barn en kende kompliceret. Jeg ved ikke, hvad mine muligheder rent faktisk er.

Klumme: »Når det handler om at få et barn med den mand, jeg elsker, er jeg på herrens mark«

Lyt til artiklen

Indrømmet, jeg havde nok fået to-tre og måske også fire glas vin den sensommeraften sidste år, da jeg til min egen overraskelse pludselig hørte mig selv fremføre en brandtale for mine venner. Emnet? Hvor svært spørgsmålet om børn er for mig som homoseksuel mand.

Dagen efter vågnede jeg og var en anelse forvirret over de stærke følelser, jeg havde udtrykt over for mine venner. Mente jeg nu egentlig, hvad jeg havde sagt? Eller var det blot vinen, der talte?

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Group 2

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her