Torpedoer med gevir springer over vejen

Sti. Løb i naturen åbner sanserne og giver adgang til minder, der var glemt eller fortrængt. Billedet her er fra en efterårsdag i Utterslev Mose.
Sti. Løb i naturen åbner sanserne og giver adgang til minder, der var glemt eller fortrængt. Billedet her er fra en efterårsdag i Utterslev Mose.
Lyt til artiklen

Det regner fra træerne i Dyrehaven. Det er tågen. Fugten samler sig i dråber på bladene, hvorfra de langsomt glider af og drypper ned på arme, ansigt og ben. Det er omvendt. Normalt søger jeg på en løbetur ly under trækronernes tag, når regnen kommer. I dag bliver jeg våd under træerne.

Tågen ligger tæt i skoven, da jeg ankommer til Eremitageløbet sammen med Præsidenten og hans to drenge. Vi går forkert og ender på lidt af en omvej, men det gør ingenting. Vi har god tid, og det gælder om at gribe eventyret. Vi passerer nogle vilde, langhårede heste.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her