Lucy Kellaway: Digitale kalendere kan ikke hamle op med papir

Tegning: Mette Dreyer
Tegning: Mette Dreyer
Lyt til artiklen

I sidste uge forelskede jeg mig på ny i min lille lilla kalender. Hen over sommeren havde jeg godt nok sluttet mig til den moderne verden, og jeg var begyndt at organisere mit liv elektronisk, men nu er jeg vendt tilbage til den gammeldags papirmodel. Når det gælder kalendere, er papirversionen nemlig umådelig meget bedre end den elektroniske udgave, uanset hvordan man vender og drejer det.

Jeg kan næsten ikke komme på andet, hvor det samme gør sig gældende. E-mail er bedre end breve, i og med at man ikke skal ulejlige sig med at finde kuverter og frimærker. Google Maps er bedre end de kort, der kan foldes ud, for så risikerer man i det mindste ikke, at gaden befinder sig helt ude i kanten af siden. Og eBay slår strøgforretningerne af så mange grunde, at det ikke er nødvendigt at nævne dem.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her