Kronik afLiv Jensen

Selvstændig, direktør og ejer af Weaverbirds

Når man på campingpladsen falder i snak med andre turister, og man fortæller, at man bor i landsbyen lige rundt om hjørnet, bliver man altid mødt med undrende blikke. Undrende blikke, der hurtigt bliver udskiftet med smil og kommentarer om, at det lyder som en fantastisk måde at holde ferie på.

Jeg har rejst og boet over hele verden. Men campingpladsen en kilometer fra vores hjem viste sig at være lykken i sommerferien

Lyt til artiklen

Pludselig kunne vi kalde os ‘fastliggere’ på den lokale campingplads knap en kilometer fra vores hus. Det har vi faktisk kunnet kalde os i fire år nu, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at vi har fundet nøglen til den perfekte ferie.

Jeg er selv vokset op i slut-80’erne og 90’erne og har som så mange andre tilbragt dele af min sommer på diverse campingpladser rundt i det danske sommerland.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Group 2

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her