0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Livet er andet og mere end LEAN. Det burde virksomhederne også snart indse. Faktisk er der masser af penge og profit i bløde værdier

Jagten på effektivisering, LEAN, optimerede processer og nedskæringer genererer ikke vækst og sunde bundlinjer. Tværtimod. Oplevelsesøkonomien er kommet – og den vil have mennesket tilbage i forretningen.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Bruno Luca/AP
Foto: Bruno Luca/AP

Virksomheder som Lego og Apple har for længst opdaget, at det gælder om at skabe det rette narrativ, den samlede fortælling.

Kroniken