0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Da jeg lejede et værelse på Vesterbro, blev det begyndelsen til en forrykt rejse, hvor min udlejer fik mig tvangsindlagt, og politiet kom og smed mig ud

1. maj 2012 lejede jeg mig ind på et billigt værelse på Vesterbro i København. Her skal det siges om folk, der lejer værelser ud: Hvis ikke det er, fordi de mangler til huslejen, er det, fordi de savner selskab. Det var sidste var tilfældet for mig, og det endte med et absurd forløb, der nær kunne have sikret mig en evig indlæggelse.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Dalhoff Casper
Foto: Dalhoff Casper

Jeg kendte til det psykiatriske systems bevægemåder og vidste, at magtesløsheden måtte vendes indad. Ellers ville jeg aldrig komme ud.