Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Peter Hove Olesen
Foto: Peter Hove Olesen

Der er mindst 70.000 forældre, der har børn, der ikke trives i skolen. Det er hårdt for børnene - men også for forældrene.

Kroniken
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Dette er en Kronik. Kroniken er udtryk for skribentens holdning. Du kan indsende Kronik-forslag her.

At være forældre til et problembarn: »Det kan mærkes, når man træder ind i klassen, at samtalerne forældre imellem forstummer, de smiler overbærende og lidt for kækt«

Når børn mistrives i skolen, går det også ud over forældrene. Det er ekstremt hårdt og ensomt at være forældre til klassens problembarn.

Kroniken
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Jeg tjekker aldrig intra mere, bare jeg hører min telefon sige e-mail-lyden, får jeg hjertebanken. Jeg læser dem ikke mere – beskederne, for der står altid noget dårligt om min søn. Jeg er også holdt op med at aflevere ham om morgenen, det er min mand, der gør det, for jeg kunne ikke klare flere dårlige historier fra pædagogerne

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce