Kronik afAnja Sika de Thurah

Anja Sika de Thurah er psykoterapeut

Det er forrykt, at socialministeren har stoppet udvalgsarbejdet for at fremme vilkårene for prostituerede. De har altid eksisteret og ville i den grad have gavn af mere regulering og ordentlige forhold. Det ved jeg fra min egen familie.

Min søster skiftede i en alder af 44 år jobbet som pædagog ud med at være sexarbejder

Lyt til artiklen

Jeg bor lige ved Storebæltsbroen, så det er et helt naturligt pitstop for min søster at kigge ind til kaffe. Det sker nærmest en gang om ugen, da hun pendler mellem sine klinikker i Esbjerg og København.

Imens vi hygger og nyder gensynet, vender vi, som de fleste andre søstre, livets store og små begivenheder, udfordringer og glæder. Ofte taler vi om udfordringerne og friheden i livet som selvstændige erhvervsdrivende, for vi har begge enkeltmandsvirksomheder.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Group 2

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her