Kronik afDavid Trads

David Trads er journalist, forfatter og kommentator.

Livet uden sociale medier er vidunderligt. Jeg har fået livet tilbage – tid til at læse en bog, tid til at tale med en ven, tid til at gøre lige, hvad der passer mig. Jeg har halveret den tid, jeg bruger på min mobil – fra godt seks til nu tre timer. 45 døgn frigjort om året!

David Trads: Gør som mig. Drop de sociale medier. Jeg lover, at du får et bedre liv

Lyt til artiklen

Okay, tillad mig at dele to interessante iagttagelser fra mit nuværende driverliv i det græske øhav:

Først om nogle andre: Lige der ved bordet skråt over for mig på min stamcafé sidder hver formiddag to gamle mænd. De får en kaffe, et par småkager, en enkelt ouzo … og så fortæller de ellers røverhistorier, skiftevis alvorlige, som trækker rynkerne frem i de vejrbidte ansigter, og sjove, som får dem til at slå sig på lårene af grin. Jeg forstår ikke græsk, men jeg ved, at de to gamle mænd fører vidunderlige, uforstyrrede og lange samtaler.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her