Der mangler repræsentation af aseksualitet i mediebilledet og i litteraturen, men lad os starte et andet sted.
For nogen tid siden var jeg til en middagsfest. Ved bordet spurgte værten ind til mine seneste seksuelle oplevelser.
Kronik afSandra Møller Henriksen
Forfatter
Seksuel lyst er en af de komponenter, der gør os til mennesker. Så hvad gør man, når man som jeg ikke har det sådan? Vi har brug for flere fremstillinger af aseksuelle i kunsten og kulturen og debatten.
Der mangler repræsentation af aseksualitet i mediebilledet og i litteraturen, men lad os starte et andet sted.
For nogen tid siden var jeg til en middagsfest. Ved bordet spurgte værten ind til mine seneste seksuelle oplevelser.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nu1
2
3
4
5
6
Politiken laver masser af lyd, og her har vi samlet det hele til dig. Lyt til store lydfortællinger og hør vores journalister læse artikler op.

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her