Politikere og myndigheder er ved at slå et menneske ihjel!

Lyt til artiklen

Danmark (politikerne og myndighederne) er indirekte i gang med at slå et mennesker ihjel - både fysisk og psykisk -, da Yen Ngoc fra Aarhus har truet med selvmord, fordi hun ikke kan blive her i landet, da vi i landet har en meget streng lovgivning om, at en dansker IKKE må forelske sig i et andet mennesker fra et ikke EU-land, hvis danskeren har modtaget økonomisk hjælp af den danske stat og vil bosætte sig i Danmark (meget forenklet). Og danskerne klager over russernes homolove. Hvad med kigge på vores egen strenge og mærkværdige ægtefællesammenføringslov?

Jeg har tiden og lysten til at stævne Danmark for indirekte vold og for at slå et andet menneske ihjel, som jeg har beskrevet ovenfor. Men desværre har jeg ikke kræfter og økonomien til det. Og hvor vil jeg håbe, at vores statsminister Helle Thorning-Schmidt (S) ville overtrumfe og sætte justitsministeren Morten Bødskov (S) på plads og give Yen Ngoc opholdstilladelsen. Vil den nuværende regering S-SF og R have på samvittigheden og eftermælet, at et menneske – Yen Ngoc – begik selvmord, fordi hun ikke kunne være sammen med sin danske mand i Danmark. Det eneste hendes mand har gjort af "forbrydelse", er at have modtaget økonomisk hjælp fra den danske Stat i en kortvarig periode. I dag er han på arbejdsmarkedet og forsørger sin familie.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her