Et historisk overgreb på fremtiden!

Lyt til artiklen

Er netop kommet hjem fra en 12 timers arbejdsdag. Og ja, jeg er lærer. Og nej, jeg er ikke træt af mit job - tværtimod. Jeg er stolt af det arbejde jeg, og mine mange kollegaere udfører, og nej, jeg er ikke ked af at have været på arbejde i 12 timer i dag, og ja, jeg arbejder gerne længere, MEN -