Danske mænd er blevet taberne i parforholdet

Ikea. Maven knuger sig sammen som en rodet garnnøgle, når kvinden proklamerer, at 'vi mangler dækservietter og nogle hylder'. Hvorfor er det kvinderne, der skal bestemme den slags?
Ikea. Maven knuger sig sammen som en rodet garnnøgle, når kvinden proklamerer, at 'vi mangler dækservietter og nogle hylder'. Hvorfor er det kvinderne, der skal bestemme den slags?
Lyt til artiklen

Hvorfor finder nogle mænd sig i, at deres koner eller kærester taler så grimt til dem? Sætter dem på plads foran vennerne, omtaler dem som tåber og koster rundt med dem, som om de var får?

Jeg lever ikke selv i et heteroseksuelt forhold, så jeg ved ikke, om jeg er udelukket fra at forstå relationerne mellem mænd og kvinder, men jeg ved, at hvis min kæreste talte til mig, som jeg hører, nogle kvinder taler til deres mænd, så skulle jeg nok sige fra. Desværre virker det, som om mange mænd er ligeglade. Accepterer, at de bliver talt ned til, får at vide, at nu skal de gå i Brugsen, og bliver beordret ind i soveværelset for at tage noget pænere tøj på.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her