Vores venner har fået et helt andet liv uden for byen. Er vi egentlig ikke bare for dumme, at vi har sat os i hus til halsen i de år, hvor vi har allermest brug for tid og frihed?

Milla Mølgaard: Vi har købt de dyre mursten i Brønshøj, men er det snarere lykken at flytte til et billigere liv på landet?

Foto: Morten Langkilde Foto: Morten Langkilde/Morten Langkilde
Foto: Morten Langkilde Foto: Morten Langkilde/Morten Langkilde

»Det er så pænt ved Nors Sø, at man får lyst til at tage en selfie, mens de to andre laver snobrød«.

Den her opdatering ramte mit Instagram-feed en solskinssøndag i maj. På billedet oven over ordene står min veninde Ane med skarp sol i øjnene og et smil så bredt, at det er umuligt ikke at fornemme hendes lykke helt ind i kroppen. Ane er gift med Rikke, min gamle veninde fra dengang, hver fredag var en fest, og den ene øl tog den næste, imens vi dansede rundt i Aarhus, som om i morgen ikke eksisterede.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad
PodcastSe alle

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her