Vores venner har fået et helt andet liv uden for byen. Er vi egentlig ikke bare for dumme, at vi har sat os i hus til halsen i de år, hvor vi har allermest brug for tid og frihed?

Milla Mølgaard: Vi har købt de dyre mursten i Brønshøj, men er det snarere lykken at flytte til et billigere liv på landet?

Foto: Morten Langkilde Foto: Morten Langkilde/Morten Langkilde
Foto: Morten Langkilde Foto: Morten Langkilde/Morten Langkilde
Lyt til artiklen

»Det er så pænt ved Nors Sø, at man får lyst til at tage en selfie, mens de to andre laver snobrød«.

Den her opdatering ramte mit Instagram-feed en solskinssøndag i maj. På billedet oven over ordene står min veninde Ane med skarp sol i øjnene og et smil så bredt, at det er umuligt ikke at fornemme hendes lykke helt ind i kroppen. Ane er gift med Rikke, min gamle veninde fra dengang, hver fredag var en fest, og den ene øl tog den næste, imens vi dansede rundt i Aarhus, som om i morgen ikke eksisterede.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her