Hvem andre end vore politikere tror på det snarlige paradis på Jorden? Alle løfter virker helt urealistiske.
Paradisåret 2030 er aflyst:Først når vandet fosser ind i Folketinget, vil politikerne vågne op til virkeligheden
Hvem andre end vore politikere tror på det snarlige paradis på Jorden? Alle løfter virker helt urealistiske.
Paradisåret 2030 er aflyst:Først når vandet fosser ind i Folketinget, vil politikerne vågne op til virkeligheden
Er det ikke skønt? Tænk, om 10 år er det kun elbiler, der holde i kø på Fyn og de danske motorveje, og luften vil være berusende ren. Arkivfoto Ole Frederiksen
Lyt til artiklen
Henter...
Inde på det nærmest guddommelige redskab, der hedder internettet, kan man finde ’aldersberegneren’, som ud fra en række spørgsmål finder frem til ens forventede levealder.
Jeg svarede næsten helt ærligt på spørgsmålene, nåh ja, måske kom jeg til at overdrive en anelse på motionstimerne og antallet af spiste frugtstykker, men dog kun en smule – og så svarede maskinen ellers, at jeg ved vejs ende vil være fyldt 85.
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.