0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

    Alt om De fyrede

80.000 følger dem på sociale medier: Camilla og Kasper har fundet nøglen til kundernes loyalitet

I webbutikken Trendday får man en personlig hilsen sammen med det, man har købt.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Ved at bruge sig selv på de sociale medier har Kasper Bondegaard Pedersen og Camilla Krøyer fået deres firma trendday.dk nået ud til en stor og relativt trofast kundeskare.

Forbrug og liv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Forbrug og liv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Camilla Krøyer var kun 20 år, og Kasper Bondegaard Pedersen var 22, da de for to år siden besluttede sig for at skabe netbutikken trendday.dk, som sælger tøj til piger og kvinder i alderen 16 til 29 år.

Dermed er de selv i den aldersgruppe, som handlende og producenter verden over kæmper for at nå.

Og de har valgt at gribe opgaven an helt udenom de sædvanlige dyre reklamer og modelfotos, fortæller Kasper Bondegaard Pedersen om firmaets entré på et marked, der ellers bugner med tøjbutikker.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts

Annonce