Camilla Krøyer var kun 20 år, og Kasper Bondegaard Pedersen var 22, da de for to år siden besluttede sig for at skabe netbutikken trendday.dk, som sælger tøj til piger og kvinder i alderen 16 til 29 år.
Dermed er de selv i den aldersgruppe, som handlende og producenter verden over kæmper for at nå.
Og de har valgt at gribe opgaven an helt udenom de sædvanlige dyre reklamer og modelfotos, fortæller Kasper Bondegaard Pedersen om firmaets entré på et marked, der ellers bugner med tøjbutikker.
Der skete en fejl, prøv igen senere
Der skete en fejl, prøv igen senere eller søg hjælp via vores kundecenter
Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.
Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.
Prøv Politiken nuEr du under 30 år og udeboende? Få halv pris her