0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Ingen har klaget: I København opfattes tidsbestillingen til Borgerservice som en succes

Tidsbestilling er til glæde for borgerne, fordi de bedre kan planlægge deres tid, siger Københavns borgerservicechef. Designet til middelklassen, siger Rådet for Socialt Udsatte, der slår alarm over, at ældre, socialt udsatte og borgere med handikap eller livskriser kobles af.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Københavns Kommune har syv Borgerservicecentre på tværs af byen. Tidsbestillingerne har effektiviseret sagsbehandlingen og skabt grobund for udvidede åbningstider, siger chef Line Friedrichsen.