Tuneserne har fået flere penge mellem hænderne.
I 19 år har alle tunesere hver måned betalt omkring 10 procent af deres indtægt til regeringen, men nu er afgiften forsvundet.
Tuneserne har fået flere penge mellem hænderne.
I 19 år har alle tunesere hver måned betalt omkring 10 procent af deres indtægt til regeringen, men nu er afgiften forsvundet.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuI Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her