Den blev lanceret som Europas største festival for mental sundhed, men endte som et kæmpeflop. Good Vibes Only Festival havde forventet op mod 80.000 gæster, skriver Ekstra Bladet.
Der kom kun nogle få hundrede.
lis thomsenhar delt denne artikel med dig. Som abonnent kan du frit dele artikler med familie og venner - det kræver kun, at de logger ind eller opretter en profil.
lis thomsenhar delt denne artikel med dig. Som abonnent kan du frit dele artikler med familie og venner - det kræver kun, at de logger ind eller opretter en profil.
Der var lagt an til en kæmpefestival med titusindvis af gæster. Der kom stort set ingen. »Oplevelsen var surrealistisk«, siger en af de optrædende.
Den blev lanceret som Europas største festival for mental sundhed, men endte som et kæmpeflop. Good Vibes Only Festival havde forventet op mod 80.000 gæster, skriver Ekstra Bladet.
Der kom kun nogle få hundrede.
1
2
3
4
5
6
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her