Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Foto: Jens Dresling
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Efter Falck-skandalen må landets kommunikatører bevise, at de kan desinficere den rede, fagfællerne har skidt i

Hvad sker der, når en fagperson skider i egen rede? Reduceres det til en individuel fejl, eller bliver det gjort til et etisk problem for alle kollegerne?

Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Det er ikke sjovt at være kommunikationsrådgiver i disse dage. Efter afdækningen af, hvordan Falck og kommunikationsbureauet Advice i 2014-15 skabte en offentlig hetz mod det hollandske selskab Bios, stiller mange spørgsmålet: Begrænser råddenskaben sig til Falcks daværende topchef, Ridder af Dannebrog Allan Søgaard Larsen, og de kommunikationscowboys, han hyrede? Eller er hele kommunikationsbranchen rådden?

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

Podcasts

Forsiden