Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Danske Medier - inklusive Politiken - står bag en kampagne, hvor budskabet er, at vi har brug for medier, der gerne vil oplyse. Tidligere seer- og lytterredaktør på DR Jacob Mollerup giver her fire andre bud på reklametekster, der passer ind i kampagnen.
Foto: Thomas Borberg

Danske Medier - inklusive Politiken - står bag en kampagne, hvor budskabet er, at vi har brug for medier, der gerne vil oplyse. Tidligere seer- og lytterredaktør på DR Jacob Mollerup giver her fire andre bud på reklametekster, der passer ind i kampagnen.

Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Jacob Mollerup ironiserer: Værsgo, Danske Medier. Her er fire andre annoncer, I kan bruge i jeres kampagne frem mod valget

Ny stor kampagne fra danske medier er fuld af selvros og smukke formuleringer. Der er noget at leve op til for de over 200 medier, der står bag den lange række af annoncer.

Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Danske Medier har lavet en stor, flot kampagne med rigtig gode pointer. Mere end 200 private danske medier står bag. Politiken er også med. Annoncer vil i rigt mål vil dukke op de kommende uger. Det er værd at følge.

Opret en profil, og få fri adgang til Politiken under valgkampen

Alle skal have mulighed for at træffe et oplyst valg, så derfor giver vi fri adgang til alle under hele valgkampen.

Opret profil

Annonce

Annonce

Annonce

Podcasts

Forsiden