Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Danske Medier - inklusive Politiken - står bag en kampagne, hvor budskabet er, at vi har brug for medier, der gerne vil oplyse. Tidligere seer- og lytterredaktør på DR Jacob Mollerup giver her fire andre bud på reklametekster, der passer ind i kampagnen.

Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Jacob Mollerup ironiserer: Værsgo, Danske Medier. Her er fire andre annoncer, I kan bruge i jeres kampagne frem mod valget

Ny stor kampagne fra danske medier er fuld af selvros og smukke formuleringer. Der er noget at leve op til for de over 200 medier, der står bag den lange række af annoncer.

Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Danske Medier har lavet en stor, flot kampagne med rigtig gode pointer. Mere end 200 private danske medier står bag. Politiken er også med. Annoncer vil i rigt mål vil dukke op de kommende uger. Det er værd at følge.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden