0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Anders Haahr Rasmussen: Efter en idrætstime i 1. g stod jeg og hyggepissede min nye ven Martin op ad låret. Det skulle jeg ikke have gjort

Vi gør, som vi har lært, skriver Anders Haahr Rasmussen, som voksede op med, at drenge i et slæng kan tage meget grovkornet pis på hinanden. Men det gik galt, når han opførte sig sådan andre steder i livet, for der er forskel på rum, og det er mange af os ved at lære, skriver han i denne klumme.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Peter Hove Olesen
Foto: Peter Hove Olesen
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Jeg gik til fodbold det meste af min barndom og ungdom, og jeg husker badet som et af de mere sårbare tidspunkter. Én ting var nøgenheden, sammenligningerne, kommentarerne. Noget andet var risikoen for at blive knipset på pikhovedet.

Det fandt altid sted, når man vaskede hår og stod der med skum i hele hovedet og derfor lukkede øjne. Totalt forsvarsløs. Det var så let som ingenting for en af gutterne lige at sætte langfingeren i spænd mod tommelfingeren og så knipse neglen ind på glansen, hvis man var så uheldig, at den var blottet.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter