0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Ventetid Bio-reklamer og forfilm varer op til 18 minutter

Biografernes reklamer og forfilm varer længst tid foran 'Burn After Reading', viser iBYEN.dks tjek af bif-reklamer.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Macall Polay/© 2007 Focus Features. All Rights Reserved.
Foto: Macall Polay/© 2007 Focus Features. All Rights Reserved.

Knap femten minutter må den gennemsnitlige biografgænger venter for at se George Clooney og Frances McDormand folde sig ud i Coen-brødrenes populære filmhit.

Film og tv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Film og tv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Hvis du hader ventetid før biograffilm, skal du enten komme for sent, når du skal se 'Burn After Reading' eller helt undgå den populære film.

For i de københavnerbiografer, som iBYEN har været i kontakt med, er Coen-brødrenes seneste hit den film, hvor publikum skal igennem flest forfilm og reklamefilm, før de kommer til filmens begyndelse.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce