0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Marvels bud på en chinabox med alle tænkelige ingredienser er gevaldigt underholdende

Marvel og Disneys forsøg på at kapre det kinesiske marked sigter først og fremmest efter det helt unge publikum.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Kilde: Walt Disney Pictures

Film og tv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Film og tv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Nogle hævder, at nu er det slut, prut, finale med det postmoderne, men i realiteten buldrer det postmoderne bare derudad. Blot på en lidt anden og mere altomfattende måde end dengang, det postmoderne primært var en leg med begreber.

Marvel- og dermed også Disney-filmen ’Shang-Chi & the Legend of the Ten Rings’ er et skoleeksempel på, hvordan det postmoderne nu udspiller sig som en total sammensmeltning af globale kulturer på den amerikanske måde, højteknologi og filmkunst, af storpolitik og kapital, af softpower og hardware.