Der findes anmeldere, for hvem det er den største fornøjelse at skrive en negativ anmeldelse. Jeg er ikke en af dem.
Derfor bliver jeg både tør i munden og buldrende tom i hovedet, som jeg står her i salen på Ordrupgaard.
Jeg er til kunst, der tilbyder mig noget, jeg ikke anede, at jeg desperat savnede. Og sådan har jeg det slet ikke med Ann Linn Palm Hansens værker på Ordrupgaard.
Der findes anmeldere, for hvem det er den største fornøjelse at skrive en negativ anmeldelse. Jeg er ikke en af dem.
Derfor bliver jeg både tør i munden og buldrende tom i hovedet, som jeg står her i salen på Ordrupgaard.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nu1
2
3
4
5
6
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her